Som i graven

Ojoj, här varè dött!

Ja, jag antar att det är fler än jag som har fullt upp innan midsommar. Fler än jag som rastar Visa-kortet så det står härliga till. (Tur kontot fylls på i morgon!)


Nu skall jag bara bort till kontoret någa ärenden, sen skall jag påta ihop en Fredagsdrink. Fick ju önskemål om att ta den tidigare denna veckan, så Ann-Catrine hinner handla! ;) 

Och på tal om det, visst var det som Linda trodde, midsommardrickat som gubben min har som uppgift att fixa!
(Jag antar att det är fler par än vi som kör den uppdelningen?)

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Sötnos! Dig kan man lita på!!



Kramen ;-)

2010-06-23 @ 18:53:58
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha... fast hos oss brukar jag handla. eller så åker vi båda två. Det är sällan maken åker själv. Fast han är lika duktig på jag som att sörpla i sig... haha...

2010-06-23 @ 20:05:21
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0