Ta vara på tiden

Det bidde ingen vinkväll ute med kompisen i dag, regnet satta stopp för det.
I stället har gubben och jag suttit ute på altanen, under markis och med infravärmarna på.
Suttit och smuttat på en martini och pratat i fotogenlyktans sken.
Det mina vänner, det är vardagslyx!
Sommaren är så kort, att man måste ta vara på tiden väl. Utnyttja även de kvällar och dagar som inte har perfekt sommarväder.

Sambon tyckte förresten att jag stog för kvällens roligaste kommentar.
"Vad skönt det är, man ser ju nästan aldrig på tv nu. Fast, det är klart, man missar ju endel också... Ersnst och så..."
Han gillar inte alls Ernst.

Nu är det snart dags för bingen.
Och nu vill jag att ni håller tummarna för mig. Jag skulle gärna vilja sitta i solen några timmar innan jobbet i morgon. Så jag vill ha soooool!!
(Jag gör kvällen, och börjar inte förrän 14.)

Puss på Er sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vi ser heller aldrig TV. Helt tokigt att betala licens då vi bara ser på dvd.

2010-07-09 @ 08:59:08
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: ejmis

Vi tittar på TV på altanen ;)

2010-07-09 @ 12:13:02
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0