Klorofyll?

Jag blev just sittande här och har lagt till lite nya bloggar på bloglovin´
Det blir så lätt att man glömmer av att läsa dem man inte lagt till där.
Har du lagt till min?
Annars kan du enkelt göra det här!

bloglovin


Jag skulle nyss ta fram och skrubbe lite potatis till potatissallad.
Den hade stått för länge i plastpåse... så den var lite för grön för min smak.
(Hur är det med det där egentligen, är den farlig då?)
Så nu blir det klyftpotatis till kvällens flintastek!

En tur till vårt köpcenter fick det bli i dag, eftersom vi har mulet väder här i dag.
(Har annars förstått att alla andra har sol?)
En jacka på rea till moi, likaså ett par 3/4 buxor, en skjorta, ny deo, nagellack. Örhängen och ett hängsmycke bidde det också. (Bra med presentkort!) Till sambon bidde det ett par Converse (Minns ni när han tyckte jag var för gammal?) och en ny mobil, Xperia x2 eller nåt sånt tror jag den hette.


Kommentarer
Postat av: Annika

Tack :) <3



Vi har haft sol idag men norrut har det regnat så inte bara ni har haft mulet ;) Skulle vilja ha en sån där mini x-peria. Kanske den du köpt?



Kram

2010-07-04 @ 18:46:55
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

klart jag följer dig, är ju rädd att missa något annars!!

2010-07-04 @ 19:11:53
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Linda

kul med ny nalle... det är så roligt att leka med nya "leksaker"

2010-07-04 @ 23:12:30
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0