Sur? Nej men jäkligt ledsen!

"Är du sur?"

Sambons fråga, när han gick iväg till gymmet. Själv, efter det att jag meddelat honom att jag inte hinner i dag.

Svar: Nej, men det är jäkligt tråkigt att det alltid är det man behöver mest som man få stryka när man har för mycket att göra... Att inte ens komma igång med träningen innan man får prioritera bort den.

Jag skulle göra allt för att få ett mån-fre. jobb just nu. Att bara vara ledig en dag då och en då som det är nu... jag hinner inte! Hur gör ni andra för att hinna/orka med allt?
Just nu är jag i en sån period att jag känner mig stressad bara av att jag hör att posten kommer.

Jaja... bäst att fortsätta skura i badrummet...

Kommentarer
Postat av: Emma-Pemma

kramar om



Verkligen trist att välja bort det man tycker om att göra...

:(



2010-01-11 @ 12:57:02
URL: http://minnietiger.blogg.se/
Postat av: Linda

usch då.. du har en sån dag... hmmm.. det känns nog bättre imorgon.

2010-01-11 @ 16:15:57
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0