Om det nu inte...

...hade varit för mitt Picasa som krånglar, så hade jag nu bjudit er på en värmande fredagsdrink för länge sen.
Men det är som programmet inte hittar bilden jag sparar! Den lilla "fliken" i högerkanten visar att bilden sparas i Picasa, men sen finns den inte där! Jag blir toookig!!
Sparar jag någon annan bild från någon annanstans så går det fint, men när jag försöker med en drink nu, då är det kört! (Kankse har de uppgraderat programmet med alkolås?)
Och ja, jag har använt bilder från samma ställe förut.
Någon som har ett tips och kan hjälpa mig?

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Du har troligen rätt, säpo har satt i alkolås, även på mobiler har jag hört. Ingen ska behöva ringa eller skicka fåniga ogenomtänka ord på fyllan eller villan...



Ha´re

2010-02-19 @ 19:27:45
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0