Ny vecka

Då har halva semestern gått... fast jag föredrar att se det att jag har hälften kvar!

Helgen blev intensiv i början och lat i går.
Vi åkte upp till stugan i Torsdags, jag stannade kvar o sambon och ungarna åkte hem på kvällen.
Min pappa har spräckt nån ledkapsel eller nåt i axeln, så de behövde lite hjälp. Sambon kom upp igen på Fredag efter jobbet. På Lördagen klippte han gräset, medan jag lagade mat och diskade och grejade. Sen åkte vi hemmåt på eftermiddagen.
Pä kvällen blev det en liten spontan utgång här hemma. Livemusik på en uteservering i hamnen, och sen vidare ut på krogen och skakade på rumpan lite.
Därmed gick sedan Söndagen i vilandets tecken. Jag sov, om ändock i lite omgångar, till 13.00!!!
(Nåja, jag får väl skylla på att jag sov faktiskt extremt dåligt uppe i stugan) Sen så var vi bara bort o handlade lite, annars bara hemma. Lite småplock på altanen på kvällen. Grillad kyckling, dito halloumi och tomathalvor, oliver, bröd, vitlöksost...

Ja, och nu är det måndag igen!
 


Kommentarer
Postat av: Linda

JA det gäller att se positivt på tillvaron. Två veckor kvar. Dom kan bli hur bra som helst ju...

2010-08-02 @ 10:21:04
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Ann Catrine

Vänta du bara tills du får barnbarn också,då kläms du mellan gamla föräldrar som behöver hjälp och barn som behöver det samma ;-)

Sandwich generationen!

Det låter iallafall som ni om hunnit med en hel del i helgen, både nytta och nöje!

Nu hoppas vi på en rolig och mysig kommande vecka!! För mig börjar den med några "måsten", men i fram emot torsdag börjar skojsigheterna..



Kram på´re!

2010-08-02 @ 10:21:35
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0