Jag tar med mig Vickan igen

Dags för klippning igen i morgon.
Vilken skillnad det är nu, mot när jag hade långt hår!
Då räckte det ju typ var tedje månad eller så...
Vickan skall få följa med mig i morgon igen, fast en ny bild denna gången, och en där man ser nacken också.
Denna hade jag ju med sist.
Och tänk, att hon har härmat mig också, och blivit blond igen hon också! ;)



Fast jag skall inte ha det plattat sådär, utan tänker köra mer au naturelle.
(Ni som bor i Stockholm kan få se resultatet live till helgen!)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är ju typ min frilla också... nästan... jag har lite längre i nacken



SNYGG - med andra ord

2010-08-03 @ 10:02:16
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Ann Catrine

Att hon inte kan komma med något eget den där Vickan! Härma dig så där! Fy f*n vad lågt...



Det blir säkert skitsnyggt på dig, snyggare till och med.

Foton önskas sedan ;-)

2010-08-03 @ 10:37:23
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0