Jag behöver (också) en spark där bak!

Som många andra har jag börjat få panik för beach-2010.
Jag kom heeelt av mig med allt vad träning heter i vintras när jag började jobba heltid! Förr var det så lätt att slinka in på gymmet efter kl 14...
Vet inte vad jag skall göra för att komma igång igen. Kanske blir det bättre nu, när sambon börjar jobba, för nu skall vi testa att ha matlåda med oss om dagarna i st'llet för att äta hemma direkt efter jobbet.
Är det någon som har några andra bra förslag?
(Gärna snabbt, sässongen närmar sig...)



Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Matlåda är nog ett steg i rätt riktning. Kanske en promenad efter jobbet, ja de dagar då du slutar "normal" tid. Skippa allt godis, snacks och sånt... Annars funkar ju alltid svälta sig, det lär gå fort ner då. ;)

2010-04-28 @ 23:00:47
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: mia

Näe inga andra roliga tips än att promenera eller jogga.

Ha det gott.

2010-04-29 @ 14:52:20
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0