In tha mood

I dag har jag varit så där löjligt glad. Inte ens en massa jobb, både under och efter arbetstid, fast jag inte slog ner rumpan ordentligt förrän 19.15. Inte heller ett utskällningsmail, enligt mig obefogat, kunde ta ner mitt humör.
Kanske beror det på att lite lugn har lagt sig efter åsrsstämman i går? Kanske är det för att det var sista dagen som jag åkte och jobbade och sambon är hemma och arbetslös? Kanske är det våren? 
Struntar i vad det beror på, jag köpte med mig både blommor att plantera ute och vin hem. Blommorna är nu planterade och en del av vinet i ett glas framför mig.

Livet är allt bra gött ändå!

I morgon är jag ledig, då väntar besök hos frissan kl. 9.00. Klipp, och har hon tid att slinga slår jag till på det också. Ljust, riktigt ljust, vill jag ha det i så fall!! (Och i så fall måste jag sola också...note to self)
Senare blir det grillning och drinkar med goaste grannen. Städa, det gjorde sambon i dag, så det behöver jag inte ägna en tanke i morgon... lovely!!

Mitt favvosmycke just nu. Fick det av sambon för flera år sedan och älskar det.
Little crazy heart pendant, av Efva Attling. Kostar från 690 kr
här.

Kommentarer
Postat av: Linda

HÄRLIGT. Tur det finns såna dagar också.

2010-04-30 @ 09:34:28
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Camilliondollar Baby

Va härligt att du är glad.



Snyggt halsband!



Kram

2010-05-01 @ 14:02:16
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0