Ny vecka...igen

Ja, för det är inte klokt vad fort tiden går.
Jag hinner inte med!
Snart Oktober.

Oktober!

Det var ju inte länge sen det var vår för guds skull!


Nu sitter jag här ensam i köket, bästa stunden på da`n  ; )
Ungarna har åkt till skolan och gubben sover än, lugnt och skönt.
Jag har lite skrivjobb att göra, innan förberedelser för mässan på torsdag, innan jobb i kväll.
Fullt upp, och jag är ju som vanligt världsmästare i att spara på arbetet till sista stund.
(Note to self- gör saker i tid nästa gång!!)


Kommentarer
Postat av: Linda

Och jag gör tvärt om... allt jag bara kan gör jag undan i så god tid som möjligt.

2009-09-28 @ 09:45:44
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0