Höstmåndag

Så var det Måndag igen då...
Tur man börjar denna veckan med ledig dag, och inte börjar jobba förrän kl 15.00 i morgon!

=)

Nu har ungarna åkt till skolan, och jag sitter ensam i köket.
Tittar ut på det härliga höstvädret, och funderar.
Hur skall jag bäst ta tillvara på den här fina dagen?
Rensa ogräs (behövs) eller gå ut och fota höstlöv?



Fast först skall jag "jobba" lite.
En kreditupplysning skall tas, och sen måste jag in till HSB-kontoret inne i stan en sväng.

Har du också fint höstväder i dag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå!

Här har vi fått lite regn. I helgen hade vi soligt och 20 grader. Satt ute hela dagen igår.

Ha det gott!

KRAM

2009-09-21 @ 09:16:48
Postat av: Kattis

Inte meningen att bli anonym.

2009-09-21 @ 09:17:19
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Eva

Nä, här är alldeles mulet. Och kallt! En lite mer normal septemberdag kanske :-) Men du, det lät skönt att få börja veckan med att vara ledig. Måndagar brukar ju vara värsta dan på veckan.

Sv: Ja, det är skönt att jag fått vara i fred i snart en vecka nu. Så jag hoppas det håller i sig. Verkar ju hjälpa att jag säger ifrån högt. Så jag misstänker att det är de där små rackarna från mitt gamla hus som vill ha min uppmärksamhet. Men de börjar kanske förstå att jag inte kan hjälpa dem med bullret...

2009-09-21 @ 09:20:59
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: soffie

usch ja snart ramlar alla löv av å det hatar jag än så länge går det an och nu när naturen snart bjuder på färgprakt då är det fint,

Må gott

2009-09-21 @ 11:52:17
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0