Helgsummering

Vilken mysig helg det har varit!!
Massa mys och gos med sambon. Det kan verkligen behövas
i en tid av depp över arbetslöshet och dålig ekonomi...

När barnen sedan kom hem från sin pappa i eftermiddags, kom även mina föräldrar hit.
Jag bjöd på jättegod kyckling-gratäng, som uppskattades av alla.
De hade med sig massor av kantareller, då de plockar i massor och inte kan göra åt med allt själva.
De hade även med sig en taklampa (auktioner är deras andra hobby) till oss.
Jättesnygg i 50-60-talsstil. Vi skall bara byta sladdar till den, så skall jag visa den sen.

Nu har sambon och jag suttit och sett på Wallander- Prästen, som var riktigt bra.
Den kan jag verkligen rekomendera!

Ungarna? De har kommenderad läxläsning minst en timma varje dag.
Jo, sköter man inte det själv så måste mamma plocka fram piskan...
(De gillar inte Wallander heller, för den delen)

Nu skall jag bara ut i badrummet och fixa till mig.
Sen skall det bli väldigt skönt att krypa ner under täcket...


Kommentarer
Postat av: Tina

Kul att även du och de dina gillade det oxå....kyckling är en klar favorit hos oss och kan varieras oändligt.

Ha det gott!

2009-10-19 @ 07:06:24
URL: http://tinaz.blogg.se/
Postat av: Sussi

Den Wallanderfilmen har jag nog inte sett. Den får jag allt hålla utkik efter..



Den där kycklinggrätängen lät riktig god. Lyckos dig som får kantareller..



Ha en mysig kväll

2009-10-19 @ 17:18:53
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: my

Vilken go helg du haft! Vi har gjort vårt bästa i mån av tid, att myyysa.

Den kycklingen vill jag göra, måste varit god!Kraaaaaaaam

2009-10-19 @ 19:09:56
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0