Snabba ryck



Alltså, jag hänger inte med!
För ett par (ok, snart fyra) veckor sedan började vi på nytt schema på jobbet.
Och nu finns det inte en chans i världen att jag kan hålla reda på hur jag skall jobba.
En vecka i taget är max!!
Nu har jag t.ex trott att hag skall jobba helgen två veckor i sträck.
När jag i själva verket har ledig helg!
Dessutom vete 17 hur jag hade tänkt, för nu till helgen skall vi ut med jobbet på fredag, och på lördag skall jag på vinmässa. (Jo, jag tackade ja till slut)
Så hur jag kunde tro att jag skall jobba fattar jag inte!

Jag har sagt det förr, och jag tror jag kan säga det igen...
Jag skulle aldrig kunna klara mig utan min kalender!

Förresten blev vi just bjudna på fest också nu på lördag. Så det får bli direkt efter vinmässan.
Det är verkligen allt eller inget.

Kommentarer
Postat av: nallelie

snygg header ! :) har du gjort den själv ? =)

2009-11-04 @ 20:40:16
URL: http://nallelie
Postat av: Anonym

Hej söta du!

Ledsen att jag är så kass på att kommentera hos dig när du är stadig hos mig :-(

Det blidde en kisse, kameran är på laddning, sedan kommer bild :-D

Hoppas allt är bra med dig!!??

2009-11-04 @ 20:51:19
Postat av: Barnens Hjältar

Tack :-)

Hoppas allt är bra!

2009-11-04 @ 21:07:58
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: A

Tyvärr är det just nu lättast att jag åker iväg. Handlar mycket om bil och avstånd. Oftast funkar det då jag är där, det är innan jag åker som jag stressar upp mig.



Kram och tack <3

2009-11-04 @ 22:19:37
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Linda

Men vilken överraskning för dig då... snacka om fullspäckad helg. Hoppas det blir kul.



Jag är inte sååå beroende av kalendern. har rullande schema så arbetstiderna har jag hyfsad koll på. men lite annat behöver man ju kolla ibland. möten, utblidningar och så... men det mesta håller jag i huvudet - än så länge!

2009-11-04 @ 22:20:32
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0