Läget


Nej, nej, nej... det är inte min gubbe som är sjuk. det är Gabbi´s.
(Fast jag kan allt krama lite extra på min egen ändå)

Och jodå, vi skall nog hitta på nåt kul ändå.
I kväll blir det bandy, och till att sitta här innan utgången efter tror jag.
Nu skall jag ta och åka in till stan för lite ärenden. Kontoret skall besökas och en ny tvålpump skall inhandlas. (Den andra har fått sig en spricka, och läcker. Flytande tvål på hela handfatet är inget kul!) Kanske solarieholmarna får sig ett besäk de också. Hmmm... hur gick det egentligen med det där att inte sola? ;)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bandy så duktigt nu!

2009-11-20 @ 11:55:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0