Torsdag

Hemma igen, ordningen återställd.
Gårdagskvällen tillbringades i solnedgången på varma klippor med räkor och vin... myyyys!
På vägen hem i dag hanns även smögenbryggan med...
Ett par korta jeans och ett par solbrillor inhandlades.

Nu i kväll har gubben, jag och barnen varit in till stan o ätit pizza.
Eller ja... ungarna drog ju så fort de svalt sin mat, men gubben o jag satt kvar och tog varsinn öl till.
När vi sen cyklade hem frös jag ordentligt om fötterna, gött att komma in i värmen.
Nu sitter jag här och filosoferar, och funderar på att ta ett glas rosé...
Vad gör du i kväll?

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Tar igen mig efter gårdagens intagande av rosé och ett pubbesök...och jobb idag.

2009-07-16 @ 23:14:18
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0