The end of the day

Det har varit en lång dag i dag.
Begravning av en morbror klockan 11. Det drog ut på tiden, och efter middagen följde vi med hans fru hem också, så vi var inte hemma förrän närmare 18.
Nu har vi (för en gångs skull) haft fredagsmys med hela familjen samlad. Ätit gott och kollat Idol. (Erik, jag säger då det...)
Nu ska jag snart krypa till sängs, sambon sitter och dreglar över Shakira hos Skavlan, så vem vet vad jag får för överraskning sen...  ;)
Jobbar delad tur i morgon, så det blir en lång dag det med.


Kalassnyggt armband från Lindex. 79,90... så det är även ett kalaspris!


Förresten... i morgon skall jag presentera "Veckans Blogg". Har ni några förslag?


Kommentarer
Postat av: my

Shakira..ja hon kunde shake assssss! ;)

Och varför inte min blogg?

Och jag säger bara--- Tove! Vilken tjej!

2009-12-04 @ 22:17:02
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: F

Erik ja!



Äh, du är ju snyggare än Shakira ;)

2009-12-06 @ 17:15:30
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0