Tack för den!

Jag är ju som bekant lite för lat för att fota och lägga in och visa när jag köpt något.
Tur för mig att andra bloggare "härmar mig"!
Här har Dessie varit på Gina och köpt samma paljettbolero och lackleggings jag köpte för ett par veckor sen.
Hmmmm... kan någon köpa och fota skorna jag köpte på Skopunkten också? Klänningen jag skall ha på nyår till, är flera år gammal, så den blir nog svårare att hitta, annars kunde ni fått se hela min nyårsoutfit! ;)

Nu skall jag ta en dusch, sen våldsföra mig ett tag på gubben innan det är dags att åka iväg och jobba kväll.


Kommentarer
Postat av: Em

Om den bilden visar hur ni våldsför er på varann så tror jag att jag skall bli lite mer brutal också. ;D

2009-12-09 @ 17:39:07
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0