Slappna av lite kanske?

En inställd lunchdejt i dag gör att jag fick lite tid över... Dock var det tråkigt att jag inte får träffa min kusin som planerat i dag =( Fast vi satte en ny dag, nästa Tisdag.
Nåja, jag kan nog fylla min dag ändå, man har ju verkligen fullt upp innan jul.
Fast jag inser ju nu att jag inte kan skylla mitt dåliga bloggande på det. Vissa uppdaterar sin blogg 32 minuter efter att hon fött barn. Det måste vara rekord. Fast, jag vet inte om det är att sträva efter ;)

Hoppas ni alla har en underbar Måndag!


Kommentarer
Postat av: Eva

Hmm, jag tror väl inte jag blir imponerad direkt av de som är så snabba att uppdatera bloggen... snarare skrämd. :-o Tur att man inte bloggade på den tiden, när man hade bebis alltså.

Hoppas allt är bra med dig annars, var ett tag sedan jag kikade in hos dig.

2009-12-07 @ 12:49:55
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Linda

OK... jösses så dåliga vi är på att uppdatera med andra ord. Fast jag tycker det är liksom lite mer "lagom" tempo..

2009-12-07 @ 14:19:15
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0