Energi

Jag, och många med mig, har varit otroligt trötta de senaste veckorna. Det har märkts på mitt bloggande, jag vet, dåligt med både egna inlägg och kommentarer hos er. (Sorry, sorry, sorry...)
Till stor del tror jag detta beror på bristen på solljus. Åtminstonde jag känner då att solen ger mig energi, och att jag tappar den under längre perioder med alltför tjockt molntäcke.
Kanske är det olika hur känslig man är... hur är det för dig?



Solljus på en liten burk, det skulle man ha haft!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja gud så trött jag var hela förra veckan...mer död än levande, funderade på att gå i ljusterapi om jag fick ett erbjudande ;)....

Men hoppas det vänder nu denna vecka som kommer....har mycke att stå i.

2009-12-06 @ 23:02:13
URL: http://tinaz.blogg.se/
Postat av: Linda

klart man är tröttare nu än mitt på sommaren. Dessutom är det ju så mkt annat nu inför jul och nyår. Men det är bara att bita i hop - för det är ju roligt också. Då tycker jag januari och februari är tyngre nästan...

2009-12-07 @ 08:32:20
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0