Sköna Söndag



Vad passar bättre en kall, blåsig Söndag än att pyssla om sig själv?
Jag tänker fixa fossingarna, lägga ansiktmask och göra hårinpackning.

Till håret skall jag testa ett tips jag fick... Jag brukar ju göra med ägg och olivolja.
Nu skall jag testa att mosa i en avocado också, passar bra, jag har några övermogna liggandes.

Fast allra först skall jag skrubba ansiktet med min favvo-scrub.
ACO, 49 kronor på apoteket!
Den har många och fina "korn" och slipar bra men är samtidigt mild.

Kommentarer
Postat av: jennifer

aa kanske ska prova det om jag vågar(a) känns så läskigt att mosa ihop massa igredienser själv och ha i håret tänk om de skulle bli fel eller något haha =)

2009-08-17 @ 12:56:57
URL: http://trejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0