Hooked

What´s up med alla snygga kilklackar jag budar hem på tradera?
Var skall det sluta?
Kommer jag att bli kvinnan som fyller en hel lägenhet med kilklackar? Som kastar ut man och barn för att de inte får plats längre!
Kommer jag att sitta hemma och strunta i att gå till jobbet, bara för att inte missa en auktion?

Så många frågor.... så lite svar.

     
Jajaja, jag veeet att inte bootsen har kilklack.
Men det har flera av de andra.
Som jag inte vunnit.
Än.

Kan man säga att man har en hang up på kilklackar?
Eller betyder det bara att man lagt på telefonluren på pjucksen?
Som sagt var... så många frågor...

(Hmmm, vilken kategori skall jag posta detta under då? Mode/Skönhet eller mina funderingar???)

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Man kan ALDRIG ha för många par skor... och inga skor är ju likadan, fast de kallas för samma namn. ;) Dock har jag ju märkt problemet med förvaring... De får helt enkelt inte plats!!!



Kram

2009-08-12 @ 00:36:13
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0